Tablet od firmy Apple - to byla modla, mytické, legendární zařízení, které uspokojí všechny potřeby profesionálů i amatérů, nebude vážit nic a spotřeba baterky bude neomezená, neboť bude poháněno vlastní dokonalostí. Zvěsti byly opravdu divoké a marketing Applu je dokázal svým mlčením ještě znásobit. Dohady jsou ale u konce, Steve Jobs 27. ledna 2010 novinářům slavnostně představil tablet iPad.
Dvěma slovy: "zvětšený iPhone". Přes působivou prezentaci tento nepochybně zajímavý a elegantní kousek hardwaru vzbudil spíše vlažné nadšení, často dokonce zklamání. Ostatně po tak nadsazených očekáváních se není čemu divit. Jde ostatně jen o další výrobek dalšího výrobce. Navíc lze věřit těm, kdo iPad vyzkoušeli, že totiž "dokud jej nezkusíte, nepochopíte". Jenže protože Apple chce označovat iPad za něco přelomového, podíváme se na něj podrobněji. Přesněji na to, co tomuto "zázraku" podle všeho chybí.
Celý článek najdete na technet.idnes.cz.